Nieuws van L.T.C. Emmen

ALLES OVER TENNISKIDS

26 augustus 2024

Nieuwscategorieën Nieuws Tennis Kidstennis

We kunnen ons voorstellen dat je nu allemaal vragen hebt over tennis. Zoals hoe je met tennis begint en vanaf welke leeftijd je met tennis kunt starten. Wat heb je ervoor nodig? Wat kost het? Van wie krijgt mijn zoon of dochter les? De meest gestelde vragen en antwoorden hebben we voor jullie verzameld.

tenniskids-competitie-2.jpg

TENNIS, IETS VOOR MIJN KIND?

26 augustus 2024

Nieuwscategorieën Kidstennis Tennis Nieuws

Wij vinden natuurlijk van wel! Tennis is gezellig, het is de gezondste sport ter wereld en je bent nooit uitgeleerd. Iedereen kan meedoen. Denk je dat tennis de sport is voor jouw zoon of dochter? Leuk! Nu alleen er nog voor zorgen dat jouw kind snel de (eerste) tennismoves kan gaan maken. Hoe begin je met tennis? Vanaf welke leeftijd kan ik mijn zoon of dochter aanmelden? Wat heb je ervoor nodig? Wat kost het? Van wie krijgt mijn zoon of dochter les?

foto-thijs.jpg

KENNIS MAKEN MET TENNIS? (r)Entree!

17 juli 2024

Nieuwscategorieën Tennis Vereniging

Tennis is groot in Nederland. Meer dan een miljoen mensen staan regelmatig op de tennisbaan en ruim 642.000 daarvan zijn lid van een KNLTB-vereniging. Iedereen kan leren tennissen, tennis is gezellig, het biedt voldoende uitdaging, is goed voor je gezondheid en geschikt voor alle leeftijden. Doe je ook mee?

jeugd-competitie-gravel-team-wedstrijd.jpg

FAIRPLAY #3 ALS OUDER

31 maart 2024

Nieuwscategorieën Competitie Toernooien Kidstennis Nieuws Padel Tennis

De KNLTB staat voor Fair Play! Jij ook? Op en naast de baan of in de padelkooi dient iedereen – van amateurspeler, vrijwilliger en ouder tot leraar, scheidsrechter en topspeler – zich eerlijk en sportief te gedragen. Dit draagt bij aan een veilige en plezierige sportbeoefening. In de strijd tegen ongewenst gedrag heeft de KNLTB gedragscodes en een Reglement Fair Play opgesteld.

53836798145_98960c5daa_o_2.jpg

FAIRPLAY #2 ALS SPELER

31 maart 2024

Nieuwscategorieën Competitie Toernooien Nieuws Kidstennis Padel Tennis

knltb-padel-comp-091022-alyssa-van-heyst-photography-35.jpg

KNLTB FAIRPLAY #1

30 maart 2024

Nieuwscategorieën Nieuws Kidstennis Competitie Toernooien Padel Tennis

Clubagenda

clubfoto

L.T.C. Emmen

Onze mooie park (direct naast het Scheperziekenhuis) is dagelijks geopend van 08:00 - 00:00 uur.
Ons clubhuis is dagelijks geopend van 10:30 - 01:00 uur, op dinsdag(en) vanaf 17:00 uur.
In de weekenden, tijdens feestdagen, toernooien en of competitiedagen kunnen onze openingstijden afwijken.
Onze webshop is vanzelfsprekend altijd open.
Mis jij nog wat voor je tennisoutfit? Bekijk dan hier onze collectie!